2012. július 29., vasárnap

2. Viharos éjszaka és a kerti parti kezdete...

Sziasztok! Nos örömmel közlöm, hogy újból itthon vagyok és tudok részeket hozni! Itt is egy újabb rész! xox Puszii: Petra

- Hagyjátok, had nyugodjon le, figyeljétek meg, hogy elfog gondolkodni ezen az egészen és vissza jön, ha nem jelentkezik 1 óra múlva akkor hívjatok és elmegyünk megkeresni. De ha nem bánjátok én megyek !
- Persze menj csak! - mondták a fiúk egyszerre. Lassan kibattyogtam az ajtón, majd beszálltam a liftbe és egy ajtócsapódást hallottam és egy hangot ami azt kiabálta hogy :    " Lexa várj" .......

(Ezt indítsátok el míg olvassátok)


*Lexa:*
-Igen? Mondjad! - néztem megszeppenve az illetőre!
-Ugye látjuk még egymást?
- Persze!
- Lehet egy kérdésem? - én csak némán bólintottam és a szívem egyre hevesebben kezdett verni. - Haza kísérhetlek?
- Aha. - mindegyikőnk csendben volt míg leértünk a földszintre, mert nem mert egyikünk sem szólni a másikhoz. Lassan battyogtunk hazafele és útközben Zayn-vel is találkoztunk, aki lehiggadva és bocsánatkérően ment vissza a szállodába. És megígérte, hogy az én kedvemért, de csak is kizárólag az én kedvemért leszokik a cigiről. Folytattuk tovább utunkat és egyszer csak eleredt az eső. Szerencsére már nem voltunk messze így futó lépésbe hazaértünk. Nem akartam Harry-t hazaküldeni ilyen esőben ráadásul anyu sincs itthon és én félek a vihartól, de nem is akartam egyedül maradni. Behívtam Harry-t a házba és megkérdeztem tőle:
- Harry nem ... nem aludnál itt? - nagy nehezen kiböktem.
- Még mindig félsz a vihartól mi? De egyébként szívesen itt maradok, csak mutasd meg, hogy merre van a fürdő. - Hevesen bólogattam, hogy félek még a vihartól és megmutattam neki a fürdőt. Besétáltam a szobámba és bambán bámultam kifele az utcára ahol néha egy-egy autó ment el. És akkor villámlott és dörgött. Nagyon megilyedtem.
Felkapcsoltam az íróasztalomon a kislámpámat és egy halk ajtó nyitódást hallottam. Azt hittem ott helyben elájulok. De rá jöttem, hogy csak Harry az.
- Megmutatom a vendégszobát. - Harry szó nélkül követett, majd betessékeltem a szobába. Még adott egy jó éjt puszit az arcomra amit én is viszonoztam és megöleltem jó szorosan és elbattyogtam a fürdőmbe. Gyorsan lezuhanyoztam , még elvégeztem a teendőimet és lefeküdtem. Annyi minden jár a fejemben és nem tudtam aludni. Lehet, hogy megint kezdek Harry iránt érezni valamit. Ugyan is azért szakítottunk, mert elég kevés szer láttuk egymás és ezt én sem bírtam meg Harry sem. De most nem szabad újból belé esnem. Míg ezen gondolkodtam egy nagyot dörgött és villámlott az ég és én meg felsikítottam. Amire sikeresen átjött Harry:
- Lexa jól vagy?
- Persze vagy is nem! Harry aludjál itt velem én... én..
- CShh.... Itt maradok veled, nyugodj meg és próbálj aludni! 
- Oké! - mondtam alig hallhatóan. Majd beljebb csúsztam, hogy Harry odaférjen mellém. Fejemet ráhajtottam a mellkasára és hallgattam a szív verését. Ami megnyugtatott és pár perc múlva már aludtam is. 


*Reggel:*
Tapogatni kezdtem a párnán, de magam sem tudtam először, hogy miért és utána eszembe jutott, hogy Harry itt aludt este, de most meg nincs itt. Lassan kinyitottam a szeme és az éjjeli szekrényemhez nyúltam, hogy megnézem mennyi az idő. Alig hittem a szememnek. Délután 2 óra. Jézus én még sosem aludtam ilyen sokáig. Felvettem a papucsom és elbotorkáltam a fürdő ajtóig, és erőtlenül, de sikerült benyitnom. A mosdó elé léptem, hogy megmosakodjak. Megtöröltem az arcomat a puha törölközőbe, majd nekitámaszkodtam a mosdónak. Belenéztem a tükörbe és megpillantottam egy cetlit amire az volt írva hogy: " Ne haragudj Lexa, de nekem korán el kellett mennem, mert próbára kellett sietnem. Remélem nem haragszol és majd még látjuk egymást puszi: Harry"
Rendben van Hazza. Mondtam magamba. Kezdek hozzá szokni a magamban beszéléshez, remélem, hogy nem fogok megbolondulni. Vissza császkáltam a szekrényemig és kerestem magamnak valami ruhát. Kinéztem az ablakonn és elég naposnak tünő idő volt így ez mellett döntöttem:


Raktam még magamra egy kis alapozót, meg egy kis szempilla spirált és leszaladtam a konyhába ahol anyu tevékenykedett. Néhány szót váltottam vele majd csináltam magamnak egy kávét és egy pirítóst amit gyorsan el is pusztítottam, majd elindultam valami ajándékot venni Ronnie-nak. Bementem egy bor boltba ahol igen finom és drága borokat árultak, de én a legjobbat akartam neki. Meg is találtam a megfelelőt azt gyorsan meg is vettem. Majd még vettem egy fénykép albumot és egy tábla csokit. Gyors léptekkel indultam haza fele és  amikor el haladtam a szálloda előtt akkor gyorsabban vettem fel a tempót ne hogy észrevegyen a az 5 kis fiúcska. Hála égnek nem is vettek észre. Halkan csuktam be magam után az ajtót, majd felfutottam a szobámba. Gyorsan tele raktam a táncos és közös képekkel a fényképalbumot és mindegyik alá egy idézetet írtam. Nagy nehezen elkészültem vele. Már 7 óra volt gyorsan lezuhanyoztam, hajat és fogat mostam, majd újból a szekrény elé álltam és ruha után kutattam. Nagy nehezen, de megtaláltam:


Gyorsan megszárítottam a hajamat majd begöndörítettem és egy kis macska sminket raktam magamra. Nagy nehezen elindultam és még bementem előtte Szonjához.  Drágalátos barátnőmnek mint mindig be nem állt a szája. De amikor odaértünk a partira mindkettőnk meglepődött amit látott.....





Komizni, tetszikelni és feliratkozni ne felejtsetek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése