2012. augusztus 15., szerda

4.Címlapon vagyunk....

Nos, meghoztam a várva várt részt! Sajnálom, hogy ilyen unalmas és rövid lett! A következő nem tudom, hogy mikor lesz! Jó olvasást! Már akit érdekel! xox Puszii: Petra

-Miért nem a szállodába? És miért pont hozzátok? - kérdezte ideges hangon miközben nagy nehezen felsegített és Harry-vel lassan elindultunk.
- Mert nem akarom, hogy így lássák őt, hát ha van ott egy paparazzi és tudod, hogy milyenek. Vagy esetleg rajongók.  Majd én írok egy SMS-t Louis-nak.- Nem szólt semmit Szonja csak lassan battyogtunk amikor egy vaku villant meg előttünk és nem láttunk semmit....
 
*Lexa:*
Felkaptuk Harry-t és eszeveszettül rohanni kezdtünk haza fele. Sajnos egy gond volt, hogy a paparazzi követett minket. Én már alig bírtam szusszal ezért úgy döntöttünk, hogy befutunk egy házhoz míg el nem tűnik a kíváncsiskodó. Az egyik háznál éppen nyitva volt a kapu így azt céloztam meg és berohantunk rajta, majd a kerítés mögé bújtunk be. Kicsit se voltunk viccesek áá de hogy! Hallottuk ahogy a fotós elrohan a ház előtt és nyomában még 2-t fotóssal. 
- Huh! Ez meleg helyzet volt! - meg könnyebbülve fújta ki a levegőt Szonja. Tekintete a még mindig alvó Harry-re tévedt majd rám.
- Hát igen! De én ez akkor sem értem! Vajon mit kereshetett ott Harry? De az egy biztos, hogy holnap a címlapon leszünk! - Szonja csak bólogatott, és a ház teraszára bámult ahol egy idős néni és bácsi bámult le ránk tátott szájjal. 
- KHM! Elnézést kérünk, de már itt sem vagyunk! - megragadtam Harry-t, mire Szonja is észbe kapott és egészen hazáig rohantunk. Otthon, Harry-t befektettem az ágyamba úgy ahogy volt. A barátnőmet át tessékeltem a vendégszobába míg én a nappaliban csináltam magamnak helyet. Lekapcsoltam a villanyt és lefeküdtem a kanapéra. Egész éjjel forgolódtam nem tudtam aludni. Feloldottam a telefonom kijelzőjét, hogy megtudjam mennyi az idő, 4:45. Fel se tűnt, hogy világosodik. Mivel úgy sem bírtam aludni, hát felkeltem és főztem egy kávét. Magamra kaptam egy pulcsit és kiültem a teraszra. Óvatosan kortyoltam a forró italt míg nem zajra lettem figyelmes...

*Szonja:*
Egész éjjel egy szemhunyásnyit sem aludtam. Folyamatosan forgolódtam, ráadásul Harry olyan hangosan horkolt, hogy attól még úgy se lehetett aludni. Rá pillantottam a digitális órára ami 5:00 mutatott. Mivel nem tudtam aludni és hangokat is hallottam ezért úgy döntöttem, hogy lebotorkálok. Ahogy haladtam lefele a lépcsőn éreztem a frissen főtt kávé illatát. Vettem le egy csészét és jól megtöltöttem kávéval. Kikukucskáltam az ablakon és láttam, hogy Lexa bambán néz valamit. Tegnap este nem is szóltunk egymáshoz csak ha nagyon muszáj volt. Tisztázni akartam vele a dolgokat, de lőtte még kimentem az újságért. A címlap láttán a nevető görcs kapott el. Rohantam befele, hogy minél, hamarabb megtudjam mutatni Lexának az újságot.
- Lexa, Lexa! Nézd címlapon vagyunk! - rohantam befele, majd ki a teraszra. Mikor Lexa a kezébe kapta az újságot pont ugyan úgy mint én nevető görcsöt kapott. - Nézd nagyon sajnálom, hogy tegnap olyan durván bántam veled. Nagyon sajnálom, megtudsz bocsájtani?
- Neked nincs miért bocsánatot kérned. Nekem kéne amiért olyan voltam. Meg is tudom magyarázni, ha akarod.!?
- Rendben, akkor mondjad.
- Nos amikor elvonultam Edward -vel beszélgetni elég jól alakult minden aztán fázni kezdtem és Ed felajánlotta, hogy bújak oda hozzá, majd ő felmelegít. Én meg is tettem és szóba esett a szülinapod, de a kerítésnél megláttam, Harry-t aki csalódott és szomorú, de még is dühös tekintettel rám nézett, majd elrohant. Én pedig kaptam az alkalmon és azt mondtam Ed-nek, hogy hogyan lehetek ilyen hülye, hogy elfelejtettem a szülinapodat aztán elrohantam és akkor ráncigáltalak ki, mert elakartam ezt mondani, vagy is, hogy Harry után akartam menni, de nem mertem mert féltem attól, hogy vissza tartasz és nem tudok neki magyarázkodni. Ja, hogy lehetek ekkora balfék? Ugye megbocsájtasz? - a kezembe temettem az arcomat és csak úgy patakzottak a könnyeim. 
- Nem vagy balfék, csak kicsit szerencsétlen, de mi így szeretünk. Persze, hogy megtudok. Na gyere ide te kis szerencsétlenem. - közelebb hajoltunk egymáshoz, majd jó szorosan megöleltük egymást. Aztán azt javasoltam Lexának, hogy nézzünk tv-t. Pont mikor bekapcsoltuk a Spongebob ment. Kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapén, majd Lexa nem sokára el is aludt és én is követtem a példáját....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése