2012. augusztus 15., szerda

Hello gyerekek!! Nagyon rég voltam fent! Azért nem tudok sűrűbben hozni részt, mert ugye kettő blogot is vezetek és így ez lassabban megy! A másik, meg az, hogy egész nyáron ide-oda mentem és alig voltam itthon! Mikor suli végén gondolkoztam, hogy blogot írok és hú majd minden nap kettőt rakok fel, na ez nem sikerült, sőt elég hosszú szüneteket szoktam csinálni. Pedig azt hittem, hogy nyáron rengeteg időm lesz, de sajnos ez a tervem kudarcba fulott! Ezért szeretnék elnézést kérni, ha van egy kis hosszabb szünet a részek között!! Remélem megértitek! Ja és, majd nem elfelejtettem, nem sokára rakom fel a következő részt és addig egy kis türelmet kérek!! xox Puszii: Petra

Ha kérdésetek van esetleg a részekkel kapcsolatban vagy bármi mással itt elértek:
 https://twitter.com/SzekelyPetrus ez a twitterem

petraaaa98@gmail.com  ez pedig az email címem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése